ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ДИСГРАФІЇ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Ганна Соколова Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
  • Катерина Кучіна Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i22.224

Ключові слова:

усне і писемне мовлення, діти молодшого шкільного віку, дисграфія

Анотація

У статті розглядається проблема особливостей навчання учнів з дисграфією молодшого шкільного віку, досліджено існуючі підходи до вивчення проблеми порушень письма і оцінки характеру помилок. Здійснено аналіз сучасних наукових вітчизняних і зарубіжних досліджень щодо проблеми особливостей навчання дітей із дисграфією молодшого шкільного віку. Описано етапність діагностики дисграфії у дітей молодшого шкільного віку, а також надано рекомендації стосовно організації занять для дітей із дисграфією молодшого шкільного віку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-22

Як цитувати

Соколова, Г., & Кучіна, К. (2023). ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ДИСГРАФІЇ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(22), 120-134. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i22.224