Інформація для читачів

Ми публікуємо оригінальні авторські статті, присвячені проблемам розвитку дітей з особливими освітніми потребами: результати наукових досліджень та сучасні практичні розробки.

Тематика статей – діагностика, навчання, виховання, розвиток, психологічний супровід, реабілітація дітей з особливими освітніми потребами: зокрема глухих, зі зниженим слухом, сліпих, слабозорих, з тяжкими порушеннями мовлення, затримкою психічного розвитку, порушеннями інтелекту, опорно-рухового апарату, розладами спектру аутизму тощо.

Аудиторія журналу - науковці, викладачі, аспіранти й студенти; спеціалісти ІРЦ, корекційні педагоги, методисти, психологи і соціальні педагоги закладів із спеціальною та інклюзивною формами навчання; батьки дітей з особливими освітніми потребами.