ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ: ОРГАНІЗАЦІЙНІ І МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v2i23.236Ключові слова:
психологія, учні, особливі освітні потреби, психолого-педагогічний супровід, корекційно-розвивальна робота, програми, освітній процесАнотація
У статті розглянуто сучасні підходи до створення системи психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Головну увагу зосереджено на розробці практичної складової системи психолого- педагогічного супроводу. Автором зазначено, що необхідною умовою в системі супроводу дітей з особливими освітніми потребами є узгоджена командна робота всіх учасників освітнього процесу та батьків, які виховують таких дітей. Доведено, що значну роль у психолого-пеагогічному супроводі дітей з особливими освітніми потребами відіграє командна робота всіх учасників освітнього процесу. Тобто, саме психолого-педагогічний супровід покликаний сприяти озброєнню вчителів знаннями щодо психології таких дітей, їхніх психологічних можливостей в засвоєнні навчальних знань та вмінь, освоєння практичних прийомів розвитку мислення, а також створення сприятливого психологічного мікроклімату в школі та сімейному середовищі задля успішної соціалізації таких дітей.