ДІЯЛЬНІСНО-ОСОБИСТІСНИЙ ПІДХІД У ПАРАДИГМІ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ЗІ СКЛАДНИМИ ПОРУШЕННЯМИ РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • Наталія Лещій Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.90

Ключові слова:

діяльнісно-особистісний підхід, фізкультурно-оздоровча робота, діти зі складними порушеннями розвитку

Анотація

У статті розкрито використання діяльнісно-особистісного підходу у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку. Встановлено, що специфікою застосування діяльнішого підходу до процесу оздоровчого фізичного виховання дітей зі складними порушеннями є розвиток особистості учня на основі засвоєння ним способів рухової діяльності. Дитина з психофізичними порушеннями має бути постійно включена у процес самостійного опанування новими видами рухової активності, використовувати для цього способи самонавчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Лещій, Н. (2021). ДІЯЛЬНІСНО-ОСОБИСТІСНИЙ ПІДХІД У ПАРАДИГМІ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ЗІ СКЛАДНИМИ ПОРУШЕННЯМИ РОЗВИТКУ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 143-151. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.90