ДІЯЛЬНІСНО-ОСОБИСТІСНИЙ ПІДХІД У ПАРАДИГМІ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ЗІ СКЛАДНИМИ ПОРУШЕННЯМИ РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.90Ключові слова:
діяльнісно-особистісний підхід, фізкультурно-оздоровча робота, діти зі складними порушеннями розвиткуАнотація
У статті розкрито використання діяльнісно-особистісного підходу у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку. Встановлено, що специфікою застосування діяльнішого підходу до процесу оздоровчого фізичного виховання дітей зі складними порушеннями є розвиток особистості учня на основі засвоєння ним способів рухової діяльності. Дитина з психофізичними порушеннями має бути постійно включена у процес самостійного опанування новими видами рухової активності, використовувати для цього способи самонавчання.