ОСВІТНІ РЕФОРМИ В ОСВІТІ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Наталія Ярмола Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i26.289

Ключові слова:

інклюзивне навчання, особи з особливими освітніми потребами, освіта осіб з особливими освітніми потребами, освітні реформи, безбар’єрність

Анотація

У статті проаналізовано основні сучасні освітні реформи в освіті осіб з особливими освітніми потребами. Окреслено основні напрями реформ з урахуванням викликів сьогодення. Визначено основні труднощі впровадження інклюзивної освіти у заклади різного типу, окреслено шляхи їх подолання. Зроблено припущення, що позитивне розв’язання проблеми інклюзивного навчання дітей потребує освітніх реформ, осучаснення нормативно-правового забезпечення, визначення організаційно-методичних засад реалізації цього процесу, його педагогічного і корекційного забезпечення.

Здійснено змістовий аналіз Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання в Україні та Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні до 2030 року.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-16

Як цитувати

Ярмола, Н. (2025). ОСВІТНІ РЕФОРМИ В ОСВІТІ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УКРАЇНІ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(26), 246-255. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i26.289