ПИТАННЯ МОВНОЇ ОСВІТИ В РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ УЧНІВ 2 - 4-Х КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ її РЕФОРМУВАННЯ

Автор(и)

  • Анна Руденко
  • Микола Супрун Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.100

Ключові слова:

початкові мовні узагальнення;розумово відсталі учні; слова, що означають назву предмета, дію предмета, ознаку предмета

Анотація

У статті розглядається питання мовної освіти у розумово відсталих учнів 2 - 4-х класів спеціальної школи в умовах її реформування. Представлено огляд наявної спеціальної літератури, яка висвітлює питання формування початкових мовних узагальнень у розумово відсталих учнів 2 -4-х класів.

Нами було проаналізовано чисельну кількість спеціальної літератури, але, дане питання залишається ще досить актуальним і повністю не розкритим навчання розумово відсталих учнів 2 - 4-х класів спеціальної школи в умовах її реформування.

У статті розглянуто результати пошуку прийомів, методів навчання та формування початкових мовних узагальнень, що безпосередньо, сприяють формуванню граматичних понять, зокрема, таких як «слова, що означають назву предмета» -іменник «слова, що означають дію предмета» - дієслово, «слова, що означають ознаки предмета» - прикметник.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Руденко, А., & Супрун, М. (2021). ПИТАННЯ МОВНОЇ ОСВІТИ В РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ УЧНІВ 2 - 4-Х КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ її РЕФОРМУВАННЯ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 208-216. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.100

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають