ПИТАННЯ МОВНОЇ ОСВІТИ В РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ УЧНІВ 2 - 4-Х КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ її РЕФОРМУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.100Ключові слова:
початкові мовні узагальнення;розумово відсталі учні; слова, що означають назву предмета, дію предмета, ознаку предметаАнотація
У статті розглядається питання мовної освіти у розумово відсталих учнів 2 - 4-х класів спеціальної школи в умовах її реформування. Представлено огляд наявної спеціальної літератури, яка висвітлює питання формування початкових мовних узагальнень у розумово відсталих учнів 2 -4-х класів.
Нами було проаналізовано чисельну кількість спеціальної літератури, але, дане питання залишається ще досить актуальним і повністю не розкритим навчання розумово відсталих учнів 2 - 4-х класів спеціальної школи в умовах її реформування.
У статті розглянуто результати пошуку прийомів, методів навчання та формування початкових мовних узагальнень, що безпосередньо, сприяють формуванню граматичних понять, зокрема, таких як «слова, що означають назву предмета» -іменник «слова, що означають дію предмета» - дієслово, «слова, що означають ознаки предмета» - прикметник.