ІНКЛЮЗИВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ОСВІТНЬОГО РЕФОРМУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.99Ключові слова:
інклюзія, інклюзивне навчання, аналіз педагогічних систем, концептуальні підходи, педагогічна парадигма інклюзивного навчанняАнотація
У статті представлено аналіз інклюзивних тенденцій у сучасній освіті України. Визначається потреба в поширенні інклюзії, актуалізується необхідність аналізу педагогічних систем, використання яких є традиційно успішними. Виокремлення загальних компонентів та специфічних особливостей реалізації інклюзивного навчання на основі ідейних трактувань дасть змогу визначити загальне характерологічне підґрунтя інклюзивної форми навчання та ефективно інклюзивне навчання в українських реаліях.