ІНКЛЮЗИВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ОСВІТНЬОГО РЕФОРМУВАННЯ

Автор(и)

  • Ірина Родименко Дніпропетровський обласний Інституту післядипломної педагогічної освіти

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.99

Ключові слова:

інклюзія, інклюзивне навчання, аналіз педагогічних систем, концептуальні підходи, педагогічна парадигма інклюзивного навчання

Анотація

У статті представлено аналіз інклюзивних тенденцій у сучасній освіті України. Визначається потреба в поширенні інклюзії, актуалізується необхідність аналізу педагогічних систем, використання яких є традиційно успішними. Виокремлення загальних компонентів та специфічних особливостей реалізації інклюзивного навчання на основі ідейних трактувань дасть змогу визначити загальне характерологічне підґрунтя інклюзивної форми навчання та ефективно інклюзивне навчання в українських реаліях.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Родименко, І. (2021). ІНКЛЮЗИВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ОСВІТНЬОГО РЕФОРМУВАННЯ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 205-208. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.99