ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ

Автор(и)

  • Світлана Кондратенко

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.41

Ключові слова:

екологічна компетентність дітей молодшого шкільного віку з порушеннями зору, екологічне виховання, екологічна культура, завдання та принципи екологічної компетентності

Анотація

В статті висвітлюються результати формування екологічної компетентності у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями зору, екологіне виховання та екологічна культура дітей з порушеннями зору, результати аналізу науково-методичних джерел з питань екологічної компетентності дітей з порушеннями зору, завдання та принципи екологічної компетентності дітей молодшого шкільного віку з порушеннями зору.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, С. К. (2021). ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(14), 84-91. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.41