ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО І МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Світлана Кондратенко

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.18

Ключові слова:

культурна компетентність дітей молодшого шкільного віку з порушеннями зору, образотворче мистецтво та музичне виховання, завдання та принципи культурної компетентності

Анотація

В статті висвітлюються методичні підходи до формування культурної компетентності у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями зору, на уроках образотворчого мистецтва та музики; результати аналізу науково-методичних джерел з питань культурної компетентності дітей молодшого шкільного віку; окреслено завдання та принципи формування культурної компетентності дітей з порушеннями зору.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, С. К. (2021). ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО І МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(15), 150-163. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.18