СУЧАСНЕ ПРОГРАМОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.36Ключові слова:
зв’язне мовлення, діти з тяжкими порушеннями мовлення, діалог, монолог, корекція, молодші школяріАнотація
У статті висвітлено актуальність та зміст розділу корекції зв’язного мовлення програми «Корекція мовлення» для молодших школярів з тяжкими мовленнєвими порушеннями. Розглянуто основні етапи та напрями роботи з корекції форм зв’язного мовлення. Акцентується увага на особливостях монологічної та діалогічної форм зв’язного мовлення, які визначають характер спеціальної методики їх формування та корекції.