СУЧАСНЕ ПРОГРАМОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

Автор(и)

  • Галина Грибань

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.36

Ключові слова:

зв’язне мовлення, діти з тяжкими порушеннями мовлення, діалог, монолог, корекція, молодші школярі

Анотація

У статті висвітлено актуальність та зміст розділу корекції зв’язного мовлення програми «Корекція мовлення» для молодших школярів з тяжкими мовленнєвими порушеннями. Розглянуто основні етапи та напрями роботи з корекції форм зв’язного мовлення. Акцентується увага на особливостях монологічної та діалогічної форм зв’язного мовлення, які визначають характер спеціальної методики їх формування та корекції.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, Г. Г. (2021). СУЧАСНЕ ПРОГРАМОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(14), 47-52. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.36