ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ КОМПЛЕКСІВ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i26.287Ключові слова:
інтерактивні навчально-методичні комплекси, ІНМК, урок «Я досліджую світ», інтерактивність, візуалізація, індивідуалізація навчання, мотивація, учні з порушеннями слухуАнотація
Стаття досліджує можливості використання інтерактивних навчально-методичних комплексів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» з учнями з порушеннями слуху. Для дітей з порушеннями слуху перехід від довільної ігрової діяльності до обов’язкової освітньої є особливо складним. Вони можуть відчувати труднощі з розумінням нових правил, вимог і очікувань вчителя. Якщо матеріал, який вивчається на уроках, не є цікавим і доступним для сприйняття дитиною з порушеннями слуху, це може призвести до зниження мотивації до навчання та, як наслідок, до зменшення інтеграції в навчальний процес. Метою статті є висвітлення ключових аспектів використання інтерактивних навчально-методичних комплексів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» з учнями з порушеннями слуху. Основними методами визначено: методи теоретичного аналізу літературних джерел; аналізу нормативно-правових документів; узагальнення практичного досвіду вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Висновки: віртуальне середовище відкриває нові перспективи для навчання дітей з порушеннями слуху, компенсуючи деякі обмеження, пов’язані з порушенням слуху. Віртуальна реальність дає змогу створювати яскраві та деталізовані візуальні моделі явищ і процесів, що особливо важливо для дітей з порушеннями слуху. ІНМК дають можливість адаптувати навчальний процес до індивідуальних потреб і темпів кожного учня, забезпечуючи ефективне навчання. Цікавий та різноманітний контент ІНМК підвищує мотивацію учнів до навчання, роблячи його захопливим процесом. ІНМК сприяють розвитку таких важливих навичок як критичне мислення, креативність, співпраця та вміння працювати з інформацією.