ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА МЕНЕДЖМЕНТУ ІНКЛЮЗИВНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ольга Волошина Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i24.239

Ключові слова:

освіта, дошкільна освіта, діти з особливими потребами, інклюзивне навчання, управління, хмарні технології

Анотація

У статті розглянуто питання інформатизації менеджменту закладів дошкільної освіти. Проаналізовано теоретичні аспекти інформаційного менеджменту закладів дошкільної освіти в умовах інклюзії. Розглянуто напрями та засоби інформатизації управлінського процесу. Досліджено програми, платформи та інструменти сучасних технологій, впровадження яких сприяє покращенню цифрової та інформаційної компетентності сучасного керівника та продукує нову модель управління. Науково обґрунтовано поняття «інформатизація», «інформаційно-комунікаційні технології», «інформаційна компетентність».

Доведено, що використання інформаційних, комп’ютерних та цифрових технологій є невід’ємним та потужним чинником для ефективного управління, розвитку та конкурентноспроможності закладу дошкільної освіти та створює умови для гармонійного існування у сучасному інформаційно-комунікаційному середовищі. Акцентовано увагу на тому, що трансформація освіти, її динамічний розиток в сучасних умовах актуалізує необхідність в наукових дослідженнях, пов’язаних з даним питанням.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-22

Як цитувати

Волошина, О. (2024). ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА МЕНЕДЖМЕНТУ ІНКЛЮЗИВНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(24), 49-61. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i24.239