ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ З ПОРУШЕННЯМ ЗОРУ

Автор(и)

  • Олег Легкий

Ключові слова:

інформаційно-комунікативні технології, корекційно-розвивальна спрямованість навчання, школярі з порушенням зору

Анотація

У статті розглядаються питання формування інформаційно-комунікативної компетентності учнів з порушенням зору, створення умов для розвитку пізнавальних процесів, розумових та комунікативних дій. Дидактичні можливості мультимедійних засобів покликані створювати умови для розвитку в школярів з порушеннями зору пізнавальних процесів, виховання позитивних якостей особистості, розумових здібностей, комунікативного розвитку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-08-11