ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ СИСТЕМИ РАННЬОГО ВТРУЧАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ

Автор(и)

  • Світлана Литовченко

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.166

Анотація

У статті проаналізовано стан та особливості раннього втручання в Україні та зарубіжжі; за результатами аналізу зарубіжної практики узагальнено провідні позиції раннього вручання, визначено етапи здійснення ранньої допомоги, умови ефективності її застосування; уточнено сутність поняття «раннє втручання щодо дітей з порушеннями слуху», окреслено моделі організації центрів раннього втручання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Литовченко, С. (2021). ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ СИСТЕМИ РАННЬОГО ВТРУЧАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(14), 303-309. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.166