КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ: СУТНІСТЬ ТА СПЕЦИФІКА

Автор(и)

  • Світлана Литовченко

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.165

Анотація

У статті представлено теоретичні засади супроводу дітей з особливими освітніми потребами; окреслено підходи до тлумачення сутності комплексного супроводу дітей раннього та дошкільного віку та розкрито сутність поняття «корекційно-розвивальний супровід дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху», що інтерпретується як комплексна система заходів супроводження дитини на всіх етапах її становлення та навчання, спрямованих на розвиток особистості, пізнавальної діяльності, емоційновольової сфери, комунікації (soft skills, словесне мовлення та/або жестова мова) та корекцію порушень шляхом створення природного, розвивального середовища; проаналізовано специфіку корекційно-розвивального супроводу дітей з порушеннями слуху раннього та дошкільного віку, яка спирається на сучасні підходи в освіті та враховує соціокультурні та освітні новації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04 — Оновлено 2021-10-04

Версії

Як цитувати

Литовченко, С. (2021). КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ: СУТНІСТЬ ТА СПЕЦИФІКА. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 462-468. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.165