ТЕОРІЯ ТА ПРОТИРІЧЧЯ В ЗАСОБАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕНСАТОРНИХ ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ ДИТИНИ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ

Автор(и)

  • Оксана Круглик

Ключові слова:

засоби реалізації; компенсаторні шляхи розвитку; інноваційні технології; навчальний підручник; теорії; протиріччя.

Анотація

В даній статті системно розглядаються наукові теорії та концепції, вивчення та впровадження яких закладає фундаментальне розуміння сучасної методики навчання і розвитку дітей з порушеннями слуху. Ретроспективний аналіз досліджень в умовах освітніх трансформацій є необхідним для винайдення подальших ефективних шляхів розвитку сурдопедагогічної науки і корекції індивідуального розвитку дитини. З’ясування протиріч в засобах реалізації компенсаторних шляхів розвитку дитини з порушеннями слуху дозволив винайти інноваційні сурдопедагогічні технології компенсаторно-корекційного спрямування, які допоможуть досягнути мети результату навчання і дозволять дитині з таким порушенням приєднатися до культурних цінностей нації. Книга у вигляді навчального підручника є засобом доступним і варіативним для опанування цінностями суспільства. Підґрунтям для вивчення проблеми дослідження нами були використані методи аналізу та експерименту. Системний аналіз наукових теорій безпосередньо пов'язаний з отриманими висновками експериментального дослідження, яке показало що розуміння учнями з порушеннями слуху навчальних тестів сучасного підручника залежить від контекстного розуміння прочитаного матеріалу та ієрархії структури тексту. Експериментально було виявлено, що існує залежність рівня сформованості розуміння від результативності реалізації педагогічних технологій, особливо в умовах трансформацій системи освіти. В статті надаються підходи та висвітлюються методичні засади, які слід враховувати під час побудови навчального підручника для дітей з порушеннями слуху. Віковий досвід сурдопедагогічних досліджень засвідчив можливості розвитку дітей з порушеннями слуху і компенсаторні шляхи їх становлення як особистості. Така соціалізація може бути повноцінно реалізована у суспільстві, якщо людина не тільки оперує матеріальними продуктами соціально-психологічного обміну, але й оволодіває духовним надбанням нації – її мовою. Вважаємо, що дане дослідження є вагомим для збереження сурдопедагогічних наукових  поглядів в умовах перехідних процесів становлення спеціальної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-05