ОСОБЛИВОСТІ ПСИХІЧНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ В ПРОЦЕСІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Світлана Яковлева

Ключові слова:

діти з аутичним спектром проявів, корещішо-розвивальна програма, індивідуалізація, інклюзивне навчання

Анотація

Розглянуті особливості психічної організації дітей з аутичним спектром проявів в умовах інклюзивного навчання та виховання. Означено умови, які є необхідними для досягнення позитивних результатів у інклюзивному навчанні. Було досліджено дітей різних вікових груп: дошкільного, молодшого шкільного та середнього шкільного віку. З метою вивчення психічного стану розроблялися індивідуально-корекційні програми, які дозволили покращити стан дітей з аутизмом і показали, що діти молодшого віку краще засвоюють програму розвитку, що свідчить про необхідність ранньої корекції цієї патології розвитку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-19