ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Лариса Фроленкова

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.131

Ключові слова:

інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами, толерантне відношення, психологічна готовність

Анотація

Розглядається актуальна проблема інклюзивної освіти, що пов'язана з формуванням толерантного ставлення суспільства до дітей з особливими освітніми проблемами. Розкривається питання визначення місця та ролі педагогічних працівників у формуванні толерантного відношення до дітей з освітніми потребами у шкільному колективі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Фроленкова, Л. (2021). ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 433-438. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.131