ОСОБЛИВОСТІ ДІАГНОСТИКИ ОСОБЛИВИХ ОСВІТНІХ ПОТРЕБ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ

Автор(и)

  • Замша А.В.

Ключові слова:

діти з порушеннями слуху, допоміжні засоби комунікації, засоби комунікації, комунікативні потреби

Анотація

В статті розглянуто проблему діагностики своєрідних потреб дітей із порушеннями слуху В статті розмежовано поняття слухові, мовленнєві та комунікативні потреби дітей із порушеннями слуху. Обґрунтовано доцільність виокремлення комунікативних потреб як специфічних потреб для дітей із порушеннями слуху. Диференційовано засоби комунікації на дві категорії – мовні та немовні. В мовних засобах комунікації виокремлено усне мовлення, писемне мовлення, природне жестове мовлення, а також допоміжні засоби комунікації, що забезпечують підтримку природного мовлення, серед яких – дактилювання, мануоральне артикулювання та кальковане жестове мовлення. До немовних засобів комунікації віднесено жестикуляцію, загальновживані знаки і символи, а також зображення різного характеру. Окреслено зміст діагностичних завдань та технологію діагностичного обстеження комунікативних потреб дітей із порушеннями слуху. Описано вимоги щодо комунікативної компетентності діагноста.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-08-11