ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ ФАХІВЦІВ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.127Ключові слова:
імплементація інклюзивної освіти, емоційно-вольова сфера, саморегуляція поведінки, мотивація професійної кар'єри, фахівець інклюзивного навчанняАнотація
У статті визначена актуальність впровадження інклюзивного навчання. Проаналізовані психологічні засади успішної реалізації інклюзивної освіти, а саме визначено емоційно-вольові особливості актуальних та потенційних фахівців інклюзивного навчання. Здійснено теоретико-методологічний огляд проблем інклюзивного навчання щодо особистості фахівця в сучасних освітніх умовах. Визначені компоненти процесу формування та розвитку професійної компетентності фахівця, що працює в умовах інклюзивної освіти. Сформовано психодіагностичний комплекс емпіричного дослідження емоційно-вольової сфери фахівців інклюзивного навчання. Проаналізовані відмінності у стилі саморегуляції поведінки, мотивації професійної кар'єрі, мотивації досягнення, вольової регуляції та емоційного вигорання актуальних та потенційних фахівців інклюзивного навчання. Визначені актуальні напрямки психокорекційноїроботи. Визначено, що особистість педагога є стрижневою ланкою в імплементації засад інклюзивності.