ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ ФАХІВЦІВ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Оксана Нікітіна
  • Юлія Білоцерківська
  • Анна Колчигіна
  • Галина Дацун

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.127

Ключові слова:

імплементація інклюзивної освіти, емоційно-вольова сфера, саморегуляція поведінки, мотивація професійної кар'єри, фахівець інклюзивного навчання

Анотація

У статті визначена актуальність впровадження інклюзивного навчання. Проаналізовані психологічні засади успішної реалізації інклюзивної освіти, а саме визначено емоційно-вольові особливості актуальних та потенційних фахівців інклюзивного навчання. Здійснено теоретико-методологічний огляд проблем інклюзивного навчання щодо особистості фахівця в сучасних освітніх умовах. Визначені компоненти процесу формування та розвитку професійної компетентності фахівця, що працює в умовах інклюзивної освіти. Сформовано психодіагностичний комплекс емпіричного дослідження емоційно-вольової сфери фахівців інклюзивного навчання. Проаналізовані відмінності у стилі саморегуляції поведінки, мотивації професійної кар'єрі, мотивації досягнення, вольової регуляції та емоційного вигорання актуальних та потенційних фахівців інклюзивного навчання. Визначені актуальні напрямки психокорекційноїроботи. Визначено, що особистість педагога є стрижневою ланкою в імплементації засад інклюзивності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Нікітіна, О., Білоцерківська, Ю., Колчигіна, А., & Дацун, Г. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ ФАХІВЦІВ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 405-417. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.127