СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ПСИХОСОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ З СИНДРОМОМ ДАУНА

Автор(и)

  • Ірина Михновецька

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.126

Ключові слова:

психосоціальний розвиток, соціалізація, діти з синдромом Дауна

Анотація

У статті порушується питання дослідження психосоціального розвитку та розглядається його соціальна складова у дітей дошкільного віку з синдромом Дауна. Аналізуються роботи авторів щодо доцільності навчання та виховання дітей з синдромом Дауна. Вказуються можливості соціалізації дошкільників за допомогою залучення їх сильних сторін та розглядається поняття «соціальна компетентність у взаєминах з однолітками» дітей з синдромом Дауна.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Михновецька, І. (2021). СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ПСИХОСОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ З СИНДРОМОМ ДАУНА. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 398-405. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.126