ВЗАЄМОДІЯ З БАТЬКАМИ ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Валентина Кротенко

Ключові слова:

інклюзія, інклюзивна освіта, психологічний супровід, консультативно-корекційна допомога, принципи інклюзивної освіти, адаптивна позиція

Анотація

В статті висвітлюється проблема психологічного супроводу батьків під час навчання дітей в інклюзивних класах. Здійснено аналіз принципу інклюзивної освіти та окреслено проблеми організації інклюзивної освіти в сучасній школі. Визначено, що однією з важливих проблем на шляху становлення інклюзивної освіти є проблема переформатування ставлення батьків до освітніх інновацій. Виділено основні принципи психолого-педагогічного супроводу батьків, визначено складові роботи з батьками. Запропоновано ефективні форми консультативно-корекційної допомоги батькам та приблизну тематику просвітницьких і організаційно-методичних заходів. Акцентовано увагу на спільних заняттях з батьками дітей, розвиток яких відбувається в межах норми і дітей з порушеннями психофізичного розвитку з опорою на описаний алгоритм роботи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-19