ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.12Ключові слова:
діти з порушеннями слуху, соціальна компетенція, комунікативна компетенція, соціально-комунікативна компетентність, рання допомога, мовленнєвий розвиток, соціально-комунікативна сфера, дошкільники з порушеннями слухуАнотація
Мета представленого у статті дослідження - проаналізувати світовий досвід вирішення проблеми соціально-комунікативного розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями слуху з позицій сучасного формату освітнього середовища. Для її досягнення використано такі методи: аналіз літературних джерел та нормативних документів, вивчення та узагальнення практичного досвіду. Розглянуто змістовий та організаційний аспекти формування соціально-комунікативної компетентності дошкільників з порушеннями слуху, обґрунтовано загальні підходи до забезпечення соціально-комунікативного розвитку дітей з порушеннями слуху.