ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ

Автор(и)

  • Валентина Жук

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.12

Ключові слова:

діти з порушеннями слуху, соціальна компетенція, комунікативна компетенція, соціально-комунікативна компетентність, рання допомога, мовленнєвий розвиток, соціально-комунікативна сфера, дошкільники з порушеннями слуху

Анотація

Мета представленого у статті дослідження - проаналізувати світовий досвід вирішення проблеми соціально-комунікативного розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями слуху з позицій сучасного формату освітнього середовища.  Для її досягнення використано такі методи: аналіз літературних джерел та нормативних документів, вивчення та узагальнення практичного досвіду. Розглянуто змістовий та організаційний аспекти формування соціально-комунікативної компетентності дошкільників з порушеннями слуху, обґрунтовано загальні підходи до забезпечення соціально-комунікативного розвитку дітей з порушеннями слуху.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Валентина Жук. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(15), 77-90. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.12