ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ БАТЬКІВ У ВИХОВАННІ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМ ПОРУШЕННЯМ ПОМІРНОГО СТУПЕНЯ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.119Ключові слова:
батьки дітей з інтелектуальним порушенням помірного ступеня, психолого-педагогічна компетентність, навчально-реабілітаційна робота, психолого-медико-педагогічна консультація, соціальна адаптація, демонстраційні заняття, психотерапевтична робота, Інклюзивно-ресурсні центриАнотація
В статті висвітлюються актуальні питанняу формуванні психолого-педагогічної компетентності батьків, які виховують дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня, та досвіду роботи психолого-медико-педагогічних консультацій з означеного питання, що є актуальним у зв'язку із впровадженням сучасних форм соціальної інтеграції дітей з особливими освітніми потребами. Виокремлена психокорекційна та освітня робота з батьками, їх форми і зміст. Наголошено на необхідності поглиблення і системності психокореційної роботи з батьками, зокрема, через відповідну підготовку фахівців Інклюзивно-ресурсних центрів.