ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ

Автор(и)

  • Наталія Веронська Запорізький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.117

Ключові слова:

інклюзивна освіта, учні з особливими потребами, нозології, психологічні особливості

Анотація

У статті проведено теоретичний аналіз основних понять дослідження, в результаті якого, надані власні визначення понять: «учень з особливими потребами», «інклюзивний освітній простір». Надана класифікація нозологій дітей з особливими потребами. В ході теоретичного дослідження наукових джерел окреслена специфіка основних нозологій та особливості навчання таких дітей, що є підгрунтям для подальших практичних досліджень у сфері інклюзивної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Веронська, Н. (2021). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 323-330. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.117