ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПРЕСИВНОГО КОМПОНЕНТУ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.114Ключові слова:
емоційна сфера, експресивний компонент, дошкільники, затримка психічного розвиткуАнотація
У статті представлено особливості експресивного компоненту емоційної сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку залежно від соціальних умов виховання. Для визначення особливостей експресивного компоненту емоційної сфери проведено дослідження з вивчення: поведінки дитини під час спілкування з дорослими і однолітками, індивідуальної поведінки; експресивних реакцій: міміки, пантоміміки, мовлення, звукових та мовленнєвих засобів експресії; діапазону емоційних переживань, ситуацій їх виникнення; наявності неадекватних емоційних реакцій за силою і знаком; переважаючого емоційного тла настрою.