ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПРЕСИВНОГО КОМПОНЕНТУ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • Наталія Баташева Інститут спеціальної педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.114

Ключові слова:

емоційна сфера, експресивний компонент, дошкільники, затримка психічного розвитку

Анотація

У статті представлено особливості експресивного компоненту емоційної сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку залежно від соціальних умов виховання. Для визначення особливостей експресивного компоненту емоційної сфери проведено дослідження з вивчення: поведінки дитини під час спілкування з дорослими і однолітками, індивідуальної поведінки; експресивних реакцій: міміки, пантоміміки, мовлення, звукових та мовленнєвих засобів експресії; діапазону емоційних переживань, ситуацій їх виникнення; наявності неадекватних емоційних реакцій за силою і знаком; переважаючого емоційного тла настрою.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Баташева, Н. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПРЕСИВНОГО КОМПОНЕНТУ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 308-318. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.114