ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО РОБОТИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ІНКЛЮЗИВНІЙ ШКОЛІ

Катерина Шапочка

Автор(и)

  • Катерина Шапочка Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.109

Ключові слова:

інклюзивна освіта, командний підхід, нові знання, вчитель іноземної мови, Нова українська школа, підготовка, перепідготовка, підвищення кваліфікації

Анотація

Стаття присвячена питанню кадрової підготовки в умовах Нової української інклюзивної школи, зокрема підготовці вчителів іноземних мов до роботи у новому освітньому середовищі, озброєними новими теоретичними знаннями і готовими ефективно використовувати їх на практиці в команді з іншими педагогами, фахівцями, батьками, учнями. Наголошується на забезпеченні рівних можливостей для здобуття освіти й подальшої інтеграції людей з порушеннями психофізичного розвитку. Підготовка вчителів іноземних мов до роботи в інклюзивній школі в Україні вимагає зміни навчальних і робочих програм, зокрема, відведення певної кількості годин (кредитів) в межах дисциплін (педагогіка, психологія, методика викладання іноземних мов), що вивчаються згідно навчальних планів, на вивчення психофізіологічних, психолого-педагогічних особливостей дітей з особливими потребами. Крім того, необхідною умовою професійного розвитку вчителів іноземних мов є участь у тренінгах та заходах, до проведення яких необхідно залучати фахівців спеціальних навчальних закладів, інклюзивних шкіл, науковців та інших спеціалістів. В статті наголошується, що вчителі іноземних мов повинні стати частиною команди, оскільки тільки спільна робота команди фахівців дасть можливість подолати перешкоди та отримати позитивний результат. Ефективне інклюзивне навчання можливе лише за умови підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Шапочка, К. (2021). ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО РОБОТИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ІНКЛЮЗИВНІЙ ШКОЛІ: Катерина Шапочка. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 271-278. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.109