ПРОБЛЕМА ІНТЕГРАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ ГІРСЬКОГО РЕГІОНУ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.107Ключові слова:
інтеграція, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, гірське середовищеАнотація
У статті розкриваються проблема інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в освітній простір сучасної школи, висвітлюються організаційно-методичні засади забезпечення права дітей з особливими потребами на освіту, розкриваються актуальні проблеми організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах, визначаються сутність та особливості впровадження інклюзивної освіти у загальноосвітні навчальні заклади гірських регіонів України. Зазначено, що інклюзивна освіта на шляху становлення в нашій державі переживає чимало труднощів, до яких належать непідготовленість педагогічних кадрів до роботи з дітьми з різними нозологіямиу загальноосвітній школі, недостатній ступінь розвитку нормативно-правої бази, неналежне додаткове фінансування інклюзивних закладів. Автор наголошує, що процеси інтегрування дітей з особливими потребами в освітній простір загальноосвітньої школи набувають поширення в Україні, що вимагає підвищеної уваги громадськості і держави до навчання особливих дітей, що забезпечить їм рівний доступ до якісної освіти в різних регіонах.