ПРОБЛЕМА ІНТЕГРАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ ГІРСЬКОГО РЕГІОНУ

Автор(и)

  • Інна Червінська

Ключові слова:

інтеграція, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, гірське середовище

Анотація

У статті розкриваються проблема інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в освітній простір сучасної школи, висвітлюються організаційно-методичні засади забезпечення права дітей з особливими потребами на освіту, розкриваються актуальні проблеми організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах, визначаються сутність та особливості впровадження інклюзивної освіти у загальноосвітні навчальні заклади гірських регіонів України. Зазначено, що інклюзивна освіта на шляху становлення в нашій державі переживає чимало труднощів, до яких належать непідготовленість педагогічних кадрів до роботи з дітьми з різними нозологіямиу загальноосвітній школі, недостатній ступінь розвитку нормативно-правої бази, неналежне додаткове фінансування інклюзивних закладів. Автор наголошує, що процеси інтегрування дітей з особливими потребами в освітній простір загальноосвітньої школи набувають поширення в Україні, що вимагає підвищеної уваги громадськості і держави до навчання особливих дітей, що забезпечить їм рівний доступ до якісної освіти в різних регіонах.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-19