ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО НАВКОЛИШНІЙ СВІТ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.106Ключові слова:
формування уявлень про навколишній світ, молодші школярі, помірна розумова відсталістьАнотація
У статті розкрито актуальність питання формування уявлень про навколишній світ у молодших школярів з помірною розумовою відсталістю. Проведено аналіз спеціальної літератури та розглянуто підходи вчених до даного питання. Для дітей з помірною розумовою відсталістю головним залишається соціальна адаптація, тому актуальною є проблема створення оптимальних умов для формування життєвої компетентності та адекватного відношення до природи, людини. Правильно сформовані уявлення про навколишній світ сприяють кращій соціальній адаптації та розвитку життєвих компетентностей.