ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО НАВКОЛИШНІЙ СВІТ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • Оксана Хайдарова Інститут спеціальної педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.106

Ключові слова:

формування уявлень про навколишній світ, молодші школярі, помірна розумова відсталість

Анотація

У статті розкрито актуальність питання формування уявлень про навколишній світ у молодших школярів з помірною розумовою відсталістю. Проведено аналіз спеціальної літератури та розглянуто підходи вчених до даного питання. Для дітей з помірною розумовою відсталістю головним залишається соціальна адаптація, тому актуальною є проблема створення оптимальних умов для формування життєвої компетентності та адекватного відношення до природи, людини. Правильно сформовані уявлення про навколишній світ сприяють кращій соціальній адаптації та розвитку життєвих компетентностей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Хайдарова, О. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО НАВКОЛИШНІЙ СВІТ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 246-255. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.106