ПРОГРАМИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ РАННЬОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ РОЗВИТКУ ТА ЇХ РОДИНАМ

Автор(и)

  • Ольга Склянська Інститут спеціальної педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.104

Ключові слова:

діти раннього віку із порушеннями розвитку, рання допомога, раннє втручання, корекційна допомога, пихолого-педагогічний супровід

Анотація

В статі висвітлені моделі психолого-педагогічної допомоги дітям раннього віку з порушеннями розвитку та їх родинам. Розкрито методологічні основи, принципи побудови та підходи до діагностики програм ранньої допомоги та раннього втручання В результаті аналізу представлених моделей визначено спільні риси та відмінності в підходах до організації допомоги дітям з порушеннями розвитку а їх родинам.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Склянська, О. (2021). ПРОГРАМИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ РАННЬОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ РОЗВИТКУ ТА ЇХ РОДИНАМ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 233-239. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.104