СОЦІАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.102Ключові слова:
дошкільники з інтелектуальними порушеннями; соціальний розвиток; багаторічна практика; заклад освіти компенсуючого типу; принципи роботи; напрями соціального розвитку; прийоми корекційної роботи; казкотерапіяАнотація
У статті розкриваються науково-практичні підходи до соціального виховання дошкільників з інтелектуальними порушеннями. Узагальнюється досвід роботи щодо реалізації означеної лінії розвитку в умовах дошкільного закладу освіти компенсуючого типу, зокрема в аспекті використання елементів казкотерапії. Передбачається, що надбаний досвід слугуватиме орієнтиром на шляху ранньої соціалізації дошкільників з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзивних закладів освіти.