ПІДГОТОВКА КОРЕКЦІЙНОГО ПЕДАГОГА ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ: ІНВАРІАНТНА СКЛАДОВА

Автор(и)

  • Наталія Савінова Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського
  • Марія Берегова Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.101

Ключові слова:

інклюзія, інклюзивна освіта, навчальний заклад з інклюзивною формою навчання, інклюзована освітня установа, інклюзивне середовище, компетенції, фахові компетенції, загальні компетенції

Анотація

У статті ми експериментально перевірили ефективність підготовки майбутніх корекційних педагогів у ВНЗ до роботи в умовах інклюзивного навчального закладу, використавши метод анкетування та аналізу. Авторами проаналізовано проект Стандарту вищої освіти України за першим (бакалаврським) рівнем та за другим (магістерським) рівнем, з галузі знань 01 Освіта, спеціальності 016 Спеціальна освіта. У статті визначено компетенції, які найбільше виявляють особливості роботи корекційного педагога в умовах закладів освіти з інклюзивною формою навчання. Ми визначили, що загальні компетентності, необхідні для роботи у інклюзованому навчальному закладі, засвоюються під час вивчення дисциплін циклу гуманітарної та соціально-економічної підготовки та циклу природничої та наукової підготовки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Савінова, Н., & Берегова, М. (2021). ПІДГОТОВКА КОРЕКЦІЙНОГО ПЕДАГОГА ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ: ІНВАРІАНТНА СКЛАДОВА. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 216-225. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.101