СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНИХ ДОШКІЛЬНИХ ГРУПАХ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.97Ключові слова:
соціальне інтегрування, соціалізація, орагнізаційно-педагогічні умови, інклюзивна освіта, Індекс інклюзіїАнотація
Для того щоб в групах інклюзивного дошкільного закладу успішно проходила соціалізація та інтеграція дітей з особливими потребами в середовище дітей з типовим розвитком, вихователю групи та асистенту вихователя необхідно чітко уявити сутність і структуру даного процесу. Під соціалізацією ми розуміємо входження дитини в соціум своїх однолітків, що здійснюється під педагогічним керівництвом асистента вихователя та направлена на засвоєння знань, вмінь, розвиток інтелектуальних та індивідуальних здібностей.