СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНИХ ДОШКІЛЬНИХ ГРУПАХ

Автор(и)

  • Наталія Піканова Інститут спеціальної педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.97

Ключові слова:

соціальне інтегрування, соціалізація, орагнізаційно-педагогічні умови, інклюзивна освіта, Індекс інклюзії

Анотація

Для того щоб в групах інклюзивного дошкільного закладу успішно проходила соціалізація та інтеграція дітей з особливими потребами в середовище дітей з типовим розвитком, вихователю групи та асистенту вихователя необхідно чітко уявити сутність і структуру даного процесу. Під соціалізацією ми розуміємо входження дитини в соціум своїх однолітків, що здійснюється під педагогічним керівництвом асистента вихователя та направлена на засвоєння знань, вмінь, розвиток інтелектуальних та індивідуальних здібностей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Піканова, Н. (2021). СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНИХ ДОШКІЛЬНИХ ГРУПАХ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 192-199. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.97