ЕВОЛЮЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМ ПОТРЕБАМИ: ДОСВІД КАНАДИ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.95Ключові слова:
інклюзія, інклюзивне навчання в Канаді, компаративний аналіз,концептуальні підходи, педагогічна парадигма інклюзивного навчанняАнотація
У статті представлено аналіз впровадження інклюзивного навчання в Канаді. Канада має достатньо тривалу історію інклюзивного навчання. Здійснення аналізу дасть змогу виявити можливості застосування найбільш ефективних стратегій реалізації інклюзії в системі освіти України. Визначення загальних компонентів та специфічних особливостей реалізації інклюзивного навчання на основі ідейних трактувань дасть змогу визначити загальне характерологічне підґрунтя інклюзивної форми навчання та ефективно використовувати позитивний досвід провідних країн світу в українських реаліях.