ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ БІОМЕХАНІЧНИХ ПРИНЦИПІВ КЕРУВАННЯ РУХАМИ У АДАПТИВНОМУ ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ СПЕКТРУ АУТИЗМУ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.94Ключові слова:
розлади аутистичного спектру, загальна моторика, адаптивне фізичне виховання, рухова діяльність, рухові завданняАнотація
Адаптивне фізичне виховання дозволяє дітям з особливими потребами стати більш впевненими у собі, своїх рухах, сприяє їхньому фізичному, інтелектуальному і емоційному розвитку, їхній інтеґрації у суспільство. У статті розглянуто вплив занять адаптивним фізичним вихованням на моторні можливості та розвиток рухової діяльності дітей з розладами спектру аутизму. Діти з РСА мають значні відхилення у моторному розвитку, довільності рухів, розумінні доцільності рухів, загальній моториці тіла. Заняття адаптивним фізичним вихованням за запропонованою нами методикою дозволили дітям з РСА подолати більшість порушень у моторній сфері, що склало передумови для поліпшення вищої нервової діяльності і поведінки.