НОРМАТИВНО-ПРАВОВИЙ СУПРОВІД ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Наталія Матвеева

Ключові слова:

нормативно-правова база, інклюзивна освіта, особи з особливими потребами, досвід європейських країн

Анотація

У статті зроблено спробу визначити засадничі підвалини інклюзії та основні завдання щодо її упровадження в Україні на сучасному етапі. Представлено результати дослідження історико-педагогічного аспекту формування нормативно-правової бази інклюзивної освіти. Проаналізовано основні нормативні документи міжнародного значення, які були прийняті у XX столітті та документи, ухвалені на державному рівні в Україні. Виокремлено окремі із них, де наголошено на стрижневих концептуальних положеннях інклюзивної освіти та її філософському підґрунті Підведено підсумки щодо актуальності означеної проблеми, потреби поглибленого вивчення нормативно-правової бази інклюзії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-19