АНАЛІЗ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В США
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.92Ключові слова:
діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, підготовка педагогічних кадрів, американський досвід, американські педагогічні кадри, система підготовки педагогів в США, реструктуризація української освітньої системиАнотація
У статті проаналізовано американський досвід підготовки педагогічних кадрів до роботи в умовах інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Акцентовано увагу на модернізації підготовки американських педагогічних кадрів, які забезпечуватимуть інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено прогресивні напрями професійної підготовки американських педагогічних спеціалістів до роботи в умовах інклюзивної освіти.
У статті зазначено, що американський досвід кадрового забезпечення для організації інклюзивного навчання істотно оптимізуе реструктуризацію української освітньої системи відповідно до потреб сьогодення та реалізацію Конвенції ООН про права інвалідів.