ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД В ІНКЛЮЗІВНІЙ ОСВІТІ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.91Ключові слова:
інклюзивна освіта, диференційований підхід, учні з особливими освітніми потребамиАнотація
У статті досліджено особливості диференційованого підходу до освітнього процесу інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах На основі узагальнення наукових джерел розкрито особливості і змістове наповнення понять «диференціація» і «диференційований підхід». Означено соціальну спрямованість інклюзивної освіти. Розкрито необхідність врахування індивідуалізації особливостей учнів з обмеженими можливостями в процесі інклюзивної освіти. Наголошено, що в основу диференціації покладені дидактичні принципи розвивального навчання. Встановлено необхідність типологізації інклюзивного освітнього процесу за певними загальними ознаками з максимальним урахуванням індивідуальних психологічних та фізіологічних особливостей учнів з особливими освітніми потребами. Визначено подальшу проблему вивчення диференційованого підходу в процесі інклюзивного навчання: виділення і опис типів учнів з особливими освітніми потребами відповідно з їхніми віковими, індивідуальними та фізіологічними особливостями.