ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД В ІНКЛЮЗІВНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • Владислава Любарець Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
  • Галина Васильєва Районний науково-методичний центр управління освіти Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації
  • Жанна Верьовкіна Середня загальноосвітня школа І - III ступенів №4 м. Києва

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.91

Ключові слова:

інклюзивна освіта, диференційований підхід, учні з особливими освітніми потребами

Анотація

У статті досліджено особливості диференційованого підходу до освітнього процесу інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах На основі узагальнення наукових джерел розкрито особливості і змістове наповнення понять «диференціація» і «диференційований підхід». Означено соціальну спрямованість інклюзивної освіти. Розкрито необхідність врахування індивідуалізації особливостей учнів з обмеженими можливостями в процесі інклюзивної освіти. Наголошено, що в основу диференціації покладені дидактичні принципи розвивального навчання. Встановлено необхідність типологізації інклюзивного освітнього процесу за певними загальними ознаками з максимальним урахуванням індивідуальних психологічних та фізіологічних особливостей учнів з особливими освітніми потребами. Визначено подальшу проблему вивчення диференційованого підходу в процесі інклюзивного навчання: виділення і опис типів учнів з особливими освітніми потребами відповідно з їхніми віковими, індивідуальними та фізіологічними особливостями.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Любарець, В., Васильєва, Г., & Верьовкіна, Ж. (2021). ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД В ІНКЛЮЗІВНІЙ ОСВІТІ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 151-157. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.91