АКТИВІЗАЦІЯ МОВЛЕННЯ УЧНІВ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕНННЯ ГРАМАТИЧНОЇ ТЕМИ „ПРИКМЕТНИК”

Автор(и)

  • Геращенко C. І.

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.9

Ключові слова:

мовленнєва діяльність, , активізація мовлення, учні з порушеннями інтелектуального розвитку

Анотація

Стаття присвячена питанню активізації мовленнєвої діяльності в учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. Представлено та обґрунтовано методичні умови і вправи, які можуть бути використані з метою активізації мовлення учнів на уроках української мови. Визначено теоретичні та методологічні підходи до визначення шляхів активізації мовлення учнів на уроках української мови у реальному практичному змісті.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Геращенко C. І. (2021). АКТИВІЗАЦІЯ МОВЛЕННЯ УЧНІВ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕНННЯ ГРАМАТИЧНОЇ ТЕМИ „ПРИКМЕТНИК”. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(15), 45-56. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.9