ФОРМУВАННЯ В ДІТЕЙ З ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ ОБМЕЖЕННЯМИ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ЗНАНЬ СЕНСОЖИТТЄВОГО ХАРАКТЕРУ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ

Автор(и)

  • Наталія Лазаренко Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
  • Анна Хіля Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
  • Алла Коломієць Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.89

Ключові слова:

діти з функціональними обмеженнями; індивідуальна система знань сенсожиттєвого характеру; арт-терапія

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування в дітей з функціональними обмеженнями індивідуальної системи знань сенсожиттєвого характеру засобами арт-терапії. Представлено результати аналітичного огляду сучасних наукових пошуків у різних галузях науки щодо соціальних, корекціиних, психологічних та педагогічних аспектів організації навчання та виховання дітей з функціональними обмеженнями; визначено й теоретично обґрунтовано питання включення таких дітей у загальноосвітній простір через впровадження інклюзивного навчання; здійснено аналіз впливу індивідуальної системи знань щодо цінностей сенсожиттєвого характеру на формування особистості дитини з функціональними обмеженнями та налагодження взаємодії з оточуючим світом; представлено методи та форми роботи, що сприяють формуванню особистості такої дитини розроблені на основі використання засобів арт-терапії в процесі забезпечення наскрізного арт-терапевтичного супроводу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Лазаренко, Н., Хіля, А., & Коломієць, А. (2021). ФОРМУВАННЯ В ДІТЕЙ З ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ ОБМЕЖЕННЯМИ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ЗНАНЬ СЕНСОЖИТТЄВОГО ХАРАКТЕРУ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 131-143. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.89