ІНКЛЮЗИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ЧИННИК ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА СОЦІАЛЬНО ПСИХОЛОГІЧНОЇ СФЕРИ

Автор(и)

  • Євген Клопота Запорізький національний університет
  • Ольга Клопота Хортицька національна навчальнореабілітаційна академія

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.87

Ключові слова:

інклюзивна компетентність; професійна діяльність; діти з особливими освітніми потребами; інклюзивний освітній простір

Анотація

Статтю присвячено аналізу сутності й змісту поняття «інклюзивна компетентність» в ракурсі дослідження чинників ефективності професійної діяльності фахівців педагогічної та соціально-психологічної сфер як учасників навчально-виховного процесу. Представлено узагальнену характеристику критеріїв та показників інклюзивної компетентності учасників навчально-виховного процесу. Доведено, що реалізація інклюзивної освіти залежить, насамперед від наявності готовності й здатності педагогічних працівників, а також фахівців соціально-психологічної сфери, здійснювати професійну діяльність в умовах інклюзивного освітнього простору, урахування освітніх потреб учнів, забезпечення умов для повноцінного включення дитини з особливими потребами в освітнє і соціальне середовище, створення умов для її розвитку і самореалізаціїу різних сферах життєдіяльності суспільства.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Клопота, Є., & Клопота, О. (2021). ІНКЛЮЗИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ЧИННИК ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА СОЦІАЛЬНО ПСИХОЛОГІЧНОЇ СФЕРИ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 118-124. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.87