ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.86Ключові слова:
інклюзія, логопед, професійна підготовкаАнотація
У статті розглянуто аспекти професійної підготовки майбутніх вчителів-логопедів для реалізації завдань інклюзивної освіти. Наведено нормативно-правові акти, які забезпечують впровадження інклюзивної освіти в Україні. Підкреслено специфіку роботи вчителя-логопеда в умовах інклюзії та обумовлено необхідність оновлення вимог до майбутнього логопеда в інклюзивному освітньому просторі. Проаналізовано Стандарт вищої освіти України за першим (бакалаврським) рівнем, ступенем бакалавра, з галузі знань 01 Освіта, спеціальності 016 Спеціальна освіта. Виявлено визначальні вимоги, що висуваються до особистості майбутнього вчителя-логопеда. Актуалізовано інклюзивну компетентність у змісті професійної підготовки фахівців спеціальної освіти. Уточнено поняття «професійна готовність» і «професійна підготовка» по відношенню до майбутніх логопедів. Розглянуті деякі змістові аспекти щодо практико-орієнтованої підготовки майбутніх логопедів до роботи вумовах інклюзивної освіти.