УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЙНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ГРУПИ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.84Ключові слова:
розлади аутистичного спектру, корекційний процес, інклюзивне навчання, дошкільна група, корекційно-реабілітаційна роботаАнотація
Автор статті на основі дослідження сучасних тенденцій психолого-педагогічного, медичного та соціального супроводу дітей з аутизмом та труднощів їхньої соціальної інтеграції визначає умови підвищення ефективності підготовки дітей з аутизмом до інклюзивного навчання в умовах інтеграційної дошкільної групи. У контексті реалізації зазначених умов запропоновано авторську комплексну програму розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом, метою якої є підготовка до інклюзивного навчання в умовах інтеграційної дошкільної групи.