УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЙНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ГРУПИ

Автор(и)

  • Марія Єрошова

Ключові слова:

розлади аутистичного спектру, корекційний процес, інклюзивне навчання, дошкільна група, корекційно-реабілітаційна робота

Анотація

Автор статті на основі дослідження сучасних тенденцій психолого-педагогічного, медичного та соціального супроводу дітей з аутизмом та труднощів їхньої соціальної інтеграції визначає умови підвищення ефективності підготовки дітей з аутизмом до інклюзивного навчання в умовах інтеграційної дошкільної групи. У контексті реалізації зазначених умов запропоновано авторську комплексну програму розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом, метою якої є підготовка до інклюзивного навчання в умовах інтеграційної дошкільної групи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-19