ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ У ШКОЛІ ДЛЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ СЛУХУ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.83Ключові слова:
інновації, педагог-новатор, індивідуалізація, інтерактивне навчання, мультимедійні технології, наочністьАнотація
Мета статті: досліди вплив інноваційних технологій, методів, прийомів на процес та результат навчальної діяльностіучнів з вадами слуху.
Методи дослідження: метод спостереження та метод аналізу.
Результати дослідження: можуть бути використані під час вивчення педагогіки та психології дітей з порушенням слухової функції організму.
Практичне значення дослідження: рекомендації щодо організації процесу навчання, методики, прийоми та техніки можуть бути використані під час проведення уроків у навчальних закладах для дітей з порушенням слуху.
Висновки: використання інноваційних технологій у процесі вивчення різних предметів у школі дає змогу покращити зміст навчання, вдосконалити методи і форми навчання, активізувати та індивідуалізувати його, сприяти всебічному розвитку учнів.
Перспективи подальших наукових розвідок: питання досліджене, але потребує подальших розвідок через появу все нових та нових інноваційних технологій.