ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ У ШКОЛІ ДЛЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ СЛУХУ

Автор(и)

  • Лариса Гарнюк

Ключові слова:

інновації, педагог-новатор, індивідуалізація, інтерактивне навчання, мультимедійні технології, наочність

Анотація

Мета статті: досліди вплив інноваційних технологій, методів, прийомів на процес та результат навчальної діяльностіучнів з вадами слуху.

Методи дослідження: метод спостереження та метод аналізу.

Результати дослідження: можуть бути використані під час вивчення педагогіки та психології дітей з порушенням слухової функції організму.

Практичне значення дослідження: рекомендації щодо організації процесу навчання, методики, прийоми та техніки можуть бути використані під час проведення уроків у навчальних закладах для дітей з порушенням слуху.

Висновки: використання інноваційних технологій у процесі вивчення різних предметів у школі дає змогу покращити зміст навчання, вдосконалити методи і форми навчання, активізувати та індивідуалізувати його, сприяти всебічному розвитку учнів.

Перспективи подальших наукових розвідок: питання досліджене, але потребує подальших розвідок через появу все нових та нових інноваційних технологій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-19