ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ: СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ ПРОБЛЕМИ

Автор(и)

  • Олена Будник

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.81

Ключові слова:

інклюзивна освіта, діти з особливостями психофізичного розвитку, освітнє інклюзивне середовище, STEAM-oceima, діти із соціально вразливих груп

Анотація

У статті на основі вивчення зарубіжного досвіду висвітлено соціально-педагогічні аспекти проблеми впровадження інклюзивного навчання в освітніх закладах різних типів. У дослідженні використано такі методи: порівняльний, герменевтичний і контент-аналіз.

Автор акцентує на проблемі європейського цивілізованого сприйняття осіб з інвалідністю в українському суспільстві Обґрунтовано ідею педагогічної співпраці, паритетних взаємин, співтворчості в інклюзивному навчанні Наголошено на потребі проектування освітнього інклюзивного середовища складовими якого є: соціально-психологічна, інформаційна, культурно-освітня та матеріально-технічна. Значну увагу приділено соціально-педагогічним аспектам інклюзивного процесу в Новій українській школі, зокрема організації навчально-виховного та корекційно-розвиткового процесу для учнів з особливостями психофізичного розвитку, урахування питань адаптаційного характеру в освітньому середовищі дітей із соціально вразливих груп та ін.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, О. Б. (2021). ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ: СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ ПРОБЛЕМИ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 72-81. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.81