ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДОБОРУ ТА НАЛАШТУВАННЯ СЛУХОВОГО АПАРАТА ДІТЯМ З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ РАННЬОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.78Ключові слова:
діти з порушеннями слуху раннього віку, слуховий апарат повітряного проведення, добір та налаштування слухового апарата, сурдопедагогічне обстеження, педагогічна консультація, навчання батьківАнотація
В статті описано особливості добору та налаштування слухового апарата дітям раннього віку з порушенням слуху. Автор розкриває місце та суть педагогічного супроводу в процесі слухопротезування дітей раннього віку. Особливо наголошено на значенні педагогічної підтримки та навчання батьків дітей з порушеннями слуху під час добору та налаштування слухового апарата. Організація педагогічного консультування та навчання батьків дітей з порушенням слуху на етапі підбору та налаштування слухового апарата забезпечує умови для отримання повноцінних вигід від слухопротезування для формування мовлення дітей раннього віку з порушенням слуху.