ВИЗНАЧАЛЬНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Автор(и)

  • Яна Баранець

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.77

Ключові слова:

інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами, асистент вчителя, навчально-виховний процес

Анотація

У статті розглядаються питання щодо ролі асистента вчителя у системі інклюзивної освіти в Україні. Визначено нормативно-правові документи, в яких передбачено участь в освітньому процесі посади асистента вчителя. Розкрито поняття, кваліфікаційні вимоги та зазначено головні функції асистента вчителя, які сприяють розвитку самооцінки учнів та формуванню позитивної атмосфери в учнівському колективі. Виділено основні практичні навички, якими повинен володіти асистент вчителя в процесі професійної діяльності. У роботі акцентовано увагу на ролі асистента вчителя у складі команди фахівців та батьків, які працюють з дитиною в умовах інклюзивного навчання. Охарактеризовано особливості додаткового професійного розвитку даної категорії педагогічних працівників та зроблено відповідні висновки щодо даної проблеми.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, Я. Б. (2021). ВИЗНАЧАЛЬНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 38-46. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.77