СОЦІОКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ГРОМАДЯНСЬКОГО ТА ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Автор(и)

  • Оксана Базилевська

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.76

Ключові слова:

соціокультурна компетентність, соціокультурний зміст, громадянськість, народність, культурні цінності, культурна спадщина, народне мистецтво

Анотація

У статті розглядається соціокультурна компетентність як складова громадянського та естетичного виховання учнів з особливими освітніми потребами. Розкривається феномен громадянського виховання та надається визначення соціокультурної компетентності. Наголошується на поєднання громадянського та естетичного виховання як головної домінантної національно-патріотичного виховання дітей та молоді у формуванні соціокультурної компетентності та ціннісного ставлення до суспільства, держави та самої себе; відчуття свої належності до України, усвідомлення єдності власної долі з долею своєї країни; активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції, поваги до культурної спадщини.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, О. Б. (2021). СОЦІОКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ГРОМАДЯНСЬКОГО ТА ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 32-38. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.76