ТИПОВІ ІНДИВІДУАЛЬНІ ВАРІАНТИ ПОРУШЕНЬ ПРИ ДИСГРАФІЇ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.71Ключові слова:
порушення писемного мовлення, дисграфія, види дисграфії, прояви дисграфії, специфічні помилки, корекційно-розвиткова робота, Індивідуальний план розвитку, початкова школаАнотація
Метою даної публікації є висвітлення нових аспектів експериментальної роботи по вивченню дітей з дисграфією.
Запропоновано методику організації психолого-педагогічного вивчення індивідуальних варіантів порушення писемного мовлення та оцінки виконання спеціально підібраних діагностичних завдань.
За результатами дослідження описано індивідуальні варіанти порушень у дітей у межах зазначеного мовленнєвого порушення. Відзначається, що вивчення збережених та ушкоджених компонентів мовленнєвої діяльності дозволяє правильно диференціювати мовленнєве порушення, визначити його причини, а також визначити найбільш ефективну траєкторію корекційно-розвиткової роботи.