ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ РОДИН, В ЯКИХ ВИХОВУЮТЬСЯ ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.70Ключові слова:
психологічний супровід, діти з інтелектуальними порушеннями, психолого-педагогічний напрям роботи, психокорекційний напрям роботиАнотація
В статті йдеться про особливості надання психологічної допомоги родинам, в яких виховуються діти з порушеннями інтелектуального розвитку, а саме: розкривається зміст психологічного супроводу родин; основні напрями роботи (психологічне вивчення родин, психологічне консультування родин, психолого-педагогічна та психокорекційна робота). Висвітлюються цілі та завдання психолого-педагогічної та психокорекційної напрямів. А також розглядаються психокорекційні механізми, які сприяють гармонізації родин з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку. Перспективи подальших досліджень полягають у вдосконаленні науково-методичного забезпечення психологічного супроводу родин, які виховують дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.