ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ РОДИН, В ЯКИХ ВИХОВУЮТЬСЯ ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • Ірина Сухіна

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.70

Ключові слова:

психологічний супровід, діти з інтелектуальними порушеннями, психолого-педагогічний напрям роботи, психокорекційний напрям роботи

Анотація

В статті йдеться про особливості надання психологічної допомоги родинам, в яких виховуються діти з порушеннями інтелектуального розвитку, а саме: розкривається зміст психологічного супроводу родин; основні напрями роботи (психологічне вивчення родин, психологічне консультування родин, психолого-педагогічна та психокорекційна робота). Висвітлюються цілі та завдання психолого-педагогічної та психокорекційної напрямів. А також розглядаються психокорекційні механізми, які сприяють гармонізації родин з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку. Перспективи подальших досліджень полягають у вдосконаленні науково-методичного забезпечення психологічного супроводу родин, які виховують дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, І. С. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ РОДИН, В ЯКИХ ВИХОВУЮТЬСЯ ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(14), 281-288. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.70